ساعت مچی tissot مدل olise

ویژگی های کلیدی:

✅دارای تقویم روزشمار

✅جنس بند :چرم مصنوعی

✅آازبرند مشهور tissot

✅طراحی متفاوت

✅انتخاب افرادخاص وخوش سلیقه

✅ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

✅مطابقت کامل با محصولات

قیمت:59,000 تومان
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 

ست سویشرت و شلوار مدل SUNKUI

ویژگی های کلیدی :

✅جنس: ملانژ

✅فری سایز، مناسب L / XL

✅قد شلوار: 100 سانتیمتر

✅شلوار: کمرکش

✅تن پوش عالی

✅ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

✅مطابقت کامل با محصولات

قیمت:69,000 تومان
 

برنامه بدنسازی مبتدی برای آقایان و خانم ها با تصویر ۲۰۱۷


در بدنسازی گذشته از برنامه بدنسازی اهمیت توجه به ورزشکار مبتدی برای یک مربی خیلی خیلی بیشتر از یک ورزشکار حرفه‌ای است و زیر نظر گرفتن حرکات یک مبتدی از مهمترین وظایف یک مربی است. دلیل این قضیه هم این است که کوچک ترین اشتباه یک مبتدی به قیمت از دست رفتن سلامتی او تمام می‌شود و باعث به وجود آمدن آسیب های می‌شود.

انجام ندادن صحیح حرکات، اجرای رژیم‌های غذایی من درآوردی و مضر، استفاده نادرست یا بیش از اندازه مکمل های غذایی و نهایتا” روی آوردن به مصرف استروئیدها و بخصوص مصرف دوره‌های سنگین و کشنده از جمله کج روی هایی است که نزد مبتدیان بسیار دیده می‌شود و در این بین اگر فرد سودجویی هم به تورشان بخورد که دیگر هیچ امیدی نخواهد بود.

در این بین روزانه بارها و بارها مشاهده می‌شود که مبتدیان علاقه خاصی به حرفه‌ای بازی دارند و تمایل شدیدی هم به اجرای برنامه‌های تمرینی حرفه‌ای‌ها دارند. دلیل این قضیه هم نداشتن صبر و تحمل کافی است و همچنین علاقه شدید آن ها به رفتن راه چند ساله در یک شب می‌باشد. به همین خاطر هم هست که بارها و بارها متذکر می‌شویم مربیان باید توجه خاصی به تازه‌کارها داشته باشند.

در این مطلب سعی شده بر اساس فاکتورهای عمومی که میان بدنسازان مبتدی هست، یک نمونه برنامه بدنسازی ۳ جلسه تمرین در هفته تهیه شود تا بتوانید بر اساس آن تمرینات را شروع کنید. البته توصیه می کنیم، سعی شود حتما” به صورت حضوری از یک مربی مجرب برنامه بدنسازی تهیه کنید. اما قبل از اینکه به برنامه بدنسازی برسیم، می خواهیم نکته ای را در خصوص چگونگی انتخاب وزنه های تمرینی برای شما توضیح دهیم.

چگونه وزنه مناسب را انتخاب کنید؟

خوب برای شروع و اینکه از چه وزنه ای شروع کنید لازمه یک تکرار بیشنه را بدست بیاورد، یک تکرار بیشنه یعنی وزنه ای که ورزشکار تنها یک بار قادر به جابجا کردن آن باشد. در جلسه اول حضور در باشگاه، سعی کنید بدن را به خوبی گرم کنید، سپس بر اساس حرکاتی که در برنامه بدنسازی هست، سراغ انجام یک حرکت بروید. با توجه به توان بدنی که دارید، یک وزنه را که می توانید چند بار جابجا کنید انتخاب کنید. سپس بر اساس یکی از فرمول های زیر یک تکرار بیشنه را بدست بیارید.

{(تعداد تکرارها ×۰/۰۲۷۸) – ۰۲۷۸/ ۱}÷ مقدار وزنه = ۱RM

{ (تعداد تکرارها ×۰/۰۳۳)+ ۱} × مقدار وزنه = ۱RM

( تعداد تکرارها تا خستگی× ۲ ) – ۱۰۰ = یک تکرار بیشینه

وقتی که این مقدار را بدست آوردید، در برنامه تمرینی شما باید بین ۷۵ تا ۸۰ درصد یک تکرار بیشنه وزنه انتخاب کنید. یعنی شما پس از بدست آوردن یک تکرار بیشنه، باید وزنه ای رو برای شروع انتخاب کنید که بتونید مثلا” در ۳ ست ۸ تایی، هر ۸ تکرار را انجام دهید و البته باید در هر ست به مقدار وزنه هم اضافه کنید.

برنامه بدنسازی برای مبتدیان

این برنامه برای ۳ جلسه تمرین در هفته تهیه شده است.

جلسه اول

ردیفحرکتتعدا ست و تکرار
۱پرس سینه هالتر۱۰*۳
۲بالا سینه هالتر با اسمیت۲*۱۲
۳کراس اوور۱۲*۳
۴زیر بغل سیمکش مچ برعکس۱۵*۳
۵زیربغل قایقی۱۵*۳
۶جلو بازو هالتر ایستاده۱۲*۳
۷جلو بازو تک دمبل خم۱۲*۲
۸ساعد داخلی هالتر۱۲*۲
۹ساعد خارجی دمبل۱۵*۲

 

جلسه دوم

ردیفحرکتتعداد ست و تکرار
۱جلو پا ماشین۱۲*۳
۲پرس پا، پا جمع۱۵*۳
۳اسکوات اسمیت۱۰*۲
۴خیاطه دمبل۱۲*۳
۵ساق پا ایستاده۱۵*۳
۶فیله کمر۱۵*۳
۷زیرشکم خلبانی خوابیده پا صاف ۱۵*۴

جلسه سوم

ردیفحرکتتعداد ست و تکرار
۱نشر خم دمبل۱۲*۳
۲صلیب جفت دمبل نشسته۱۰*۳
۳ پرس سرشانه دمبل۱۲*۳
۴پشت بازو تک دمبل پشت گردن ۱۲*۳
۵کیک بک جفت دمبل۱۲*۲
۶پشت بازو سیمکش۱۲*۲
۷پهلو روی میز زیر سینه۱۵*۴
۸گردن دراز کشیده رو به پشت۱۰*۳

نکته های برای این برنامه بدنسازی

دو یا سه جلسه در هفته ۳ حرکت شکم را در ۴ ست ۲۰ تایی انجام دهید.قبل از شروع تمرینات، مفاصلی که قرار است در برنامه تمرینی درگیر شوند را کاملا” گرم کنید.می توانید با ۲ ست سبک ۱۵ تکرار عضله را گرم کنید. همیشه بین ست های تمرین، ۲ یا ۳ نفس عمیق بکشید. خصوصا” موقعی که می خواهید ست بعدی را شروع کنید. باید وزنه هایی را برای اجرای تمریناتتان در نظر بگیرید که حداقل بتوانید ۸ تا ۱۰ بار و با کنترل کامل حرکت را اجرا کنید. همچنین باید وزنه طوری انتخاب شود که پس از تکرار آخر، عضله‌تان سفت شده باشد.

در طول تمرینات با وزنه، نوشیدن آب را فراموش نکنید .چنانچه در حین انجام تمرینات پا دچار سرگیجه شدید، ۵ دقیقه استراحت کنید. جلساتی که تمرینات پا دارید، حتما” آبی را که در حد فاصل تمرینات میل می کنید، مقداری شیرین باشد. روزهایی که تمرینات شکم دارید، از دو حرکت مانده به تمرینات شکم، سعی کنید آب ننوشید، یا فقط جرعه ای بنوشید. در پایان تمرینتان برای هر گروه عضلانی تمرینات کششی انجام دهید.

توصیه می کنیم این مطلب را هم مطالعه کنید. اگر اهل بدنسازی هستید، بخوانید

ورزش بدنسازی و پروش اندام یکی از محبوب ترین ورزش ها می باشد که علاقمندان زیادی دارد. و حتما شما هم به این ورزش روی آورده اید تا بتوانید یک بدن زیبا و ایده ال داشته باشید. داشتن یک بدن زیبا و اندامی نیازمند تمرین های مناسب، مربی خوب، رژیم غذایی مناسب و زمان مناسب ورژش کردن بسیار موثر است. با نرم افزار بدنساز همراه می توانید یک مربی بدن ساز را همیشه همراه خود داشته باشید. و از برنامه های غذایی و ورزشی آن استفاده کنید. اگر شما هم از علاقمندان و یا ورزشکاران این رشته هستید این برنامه مختص شماست. امروزه ورزش بدنسازی به صورت علمی و بسیار پیشرفته تر از گذشته شده است و حرکات زیادی را در برمی گیرد. مسلما یادگیری تمامی این حرکات نیازمند یک مربی حرفه ای است با این برنامه می توانید مربی خود باشید و تمامی حرکات بدنسازی که شامل بیش از ۱۰۰ تمرین می باشند را فرا بگیرید. تمامی تمرینات بصورت تصویری در برنامه قرار داده شده اند. همچنین امکان جستجو و نشان دار کردن و اشتراک گذاری حرکات در برنامه وجود دارد.

بدنسازی

نرم افزاری که دریچه فناوری اطلاعات برای کاربرانی که ورزش بدنسازی را انجام می دهند بسیار کامل و مفید و همراه با تصاویر می باشد که در تمامی بخش ها

دانلود

0 لایک
چه امتیازی می دهید؟
0 تا کنون ثبت شده است

هودی خزدار مردانه  مدل  Valentino(تمام خز)

ویژگی های کلیدی:

✅ فری سایز مناسب L/XL

✅ جنـــس : ترویـــرا

✅ قد هودی : 76cm

✅ قدآ ستین: 68cm

✅ کلاه دار

✅ تن خور عالی

✅ ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

✅ مطابقت کامل با محصولات

قیمت:69,000 تومان
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 

کفش مردانه nike مدل March

ویژگی های کلیدی :

✅سایزبندی:سایز 41 تا 44

✅جنس رویه : ترکیبی

✅جنس زیره : PU

✅مناسب پیاده روی و ورزش

✅سبک ومتفاوت

✅مناسب همه سنین

✅ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

✅مطابقت کامل با محصولات

قیمت:74,000 تومان
 
فیلم دانلود سریال : جدید دانلود

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "جدید دانلود" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.

X